MEEST GESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN

Bezorg je klanten een nieuwe shoppingervaring , een wapen tegen de mega webshops en een eventuele toekomstige periodes van lock down.

Een Virtual Shop is een mix tussen een webshop en een winkel.

Neen, het is een extra service voor je klanten.

Heel wat mensen blijven met producten in hun mandje van je webshop, zonder te bestellen omdat het in een webshop ontbreekt aan professioneel advies.

Niet iedereen heeft de tijd om zich te verplaatsen op de momenten ze een aankoop willen doen. Door jouw Virtual Shop hebben ze toegang tot jouw producten én je professioneel advies.

Neen, je kan dit zelf bepalen. De Virtual Shop kan eigen openingsuren hebben, zelfs wanneer jouw winkel gesloten is.

We moeten realistisch zijn, in de toekomst komen er nog periodes van lock down aan. Wanneer je tijdens de “normale” periodes jouw klanten laat wennen aan de Virtual Shop dan beperk je jouw omzetverlies.

Daarnaast trek bijkomende klanten aan die geen tijd hebben om naar je winkel te komen én mensen die fysiek contact met anderen willen mijden.

Nee absoluut niet. Een Virtual Shop is complementair en een mix tussen een fysische winkel en een webshop.

Ideaal voor mensen die graag persoonlijk contact hebben maar in deze tijden toch wat meer afstand willen bewaren.

Een bijkomende service naar al jouw klanten én nieuwe klanten die je via de Virtual Shop zal bereiken

Er zijn verschillende redenen, we lichten er 2 van uit:

  • Sommige mensen ervaren zich niet moeten verplaatsen,  als service. met jouw Virtual Shop geef je hen een nieuwe service en hou je ze weg van de mega webshops
  • Er zijn klanten die fysieke contacten met mensen willen beperken sinds Corona

Hier zijn 3 belangrijke redenen voor:

  1. Een deel van uw klanten vind het wat ongemakkelijk om tussen de mensen te komen, geef hun de keuze.
  2. We beseffen het allemaal, de kans bestaat dat er nog eens een lock down komt. Zorg dat je dan wél klaar bent!  Promoot je virtuele winkel zelfs al ligt jouw focus op je fysische winkel. Zo schakelen jouw klanten probleemloos over wanneer het opnieuw moet.
  3. Je bereikt een extra groep klanten: de mensen met volle winkelmandjes in webshops, die niet bestellen omdat het hen ontbreekt aan professioneel advies bij het maken van hun keuze

Mega webwinkels hebben een groot assortiment, moeilijk om met je eigen webshop tegen te concurreren

Een Virtual Shop is een soort webwinkel met service, of een winkel van op afstand. Eigenlijk het beste uit de twee werelden, en dat kunnen de mega webshops onmogelijk bieden.

Met jouw Virtuele winkel bereik je niet enkel jouw bestaande klanten, nieuwe klanten vinden zo ook de weg naar jouw zaak.

Ja en Neen.

Je zal de mensen aantrekken die de voordelen van het online shoppen inzien maar het persoonlijk advies nodig hebben om een keuze te kunnen maken

Bij de geroutineerde online shopper verhoog je de shopping ervaring en betere keuze. Minder retour; minder frustratie en gedoe bij de klant.

Neen, in tegendeel. Een aantal  klanten zal uit veiligheidsoverwegingen minder naar winkels gaan en toch op die manier bij jou blijven shoppen.

Er zijn ook klanten die omwille van die nieuwe service bij jou terecht zullen komen.

Bovendien hou je je klaar voor het geval er een nieuwe lock down zou komen.

We maken een onderscheid tussen het promoten van je Virtual Shop in je fysische winkel of op het internet:

  • In je winkel: we voorzien  gepersonaliseerd drukwerk (1000 visitekaartjes) die je kan meegeven aan je klanten.  We bieden raamstickers aan met de QR code van jouw Virtual Shop (10 stuks)
  • Buiten je winkel: Helpen we je met Facebook en Instagram targeting ter waarde van 140€.

Dit pakket wordt bij start besteld voor 195€

Per vestiging betaal je 29€ per maand voor je Virtualshop, tot 6/2021 hoef je geen maandelijkse fee betalen (Corona)

Wil je beroep doen op onze professionals om je Virtuele Shop online te zetten dan betaal je een eenmalige som van 95€

Om je klanten en nieuwe klanten naar je nieuwe virtuele winkel te begeleiden hebben we voor jou een “starters promo pakket” samengesteld. Deze kost eenmalig 195€ en wordt bij opstart samen met je abonnement geleverd, deze bestaat uit:

  • 10 vitrine stickers met QR code van je virtuele winkel
  • 1000 gepersonaliseerde toonbankkaartjes
  • een heuse Facebookcampagne t.w.v. 140€.

Op zich is het niet moeilijk om een Virtual Shop op te zetten.

De moeilijkste delen zijn de integratie van je “Mollie account” (betalingsprovider) en het instellen van de parameters voor je “Calendly” (automatische agenda)

Wij kunnen dit voor jou doen voor een forfaitair bedrag van 95€

Ja, zonder kosten of opzegperiode.

BOEK EEN DEMO

Wil je eens zien hoe het systeem werkt, wil je het eens als klant ervaren?

We hebben voor jou een “Demo” Virtual Shop opgezet. Met een landingspagina waar je een afspraak kan boeken (zoals een klant in je eigen Virtual Shop zou doen). Eenmaal een afspraak geboekt ontvang je een bevestigingsmail en een tijdje voor de afspraak krijg je nog een sms als herinnering.

Tijdens de afspraak heb je contact met een medewerker van Virtual Shop die op al je vragen kan antwoorden. Je ervaart zelf hoe het voelt als klant om virtueel te shoppen. Op het einde van de demo ontvang je een mail met een te betalen bedrag, zoals je klant ook krijgt, maar deze hoef je uiteraard niet te betalen ? .

Tot binnenkort in onze Virtual Shop